Video: Toni – Cafeaua din zori (Video Oficial)


http://www.amma.ro

Am avut tot nu mai am nimic
Totul in jurul meu s-a prabusit
Cat de frumos era candva
Cand mana ta ma alinta (X2)

Refren:
Cafeaua din zori si parfumul tau
Buchetul de flori ce-l aduceai mereu
Toate imi lipsesc, de toate mi-e dor
Mi-e dor sa aud pasii tai pe covor (X2)

E usa deschisa, inca mai poti intra
Inca mai arde focul in inima mea
Sa te iubesc eu n-am incetat
Doar pe tine te-am iubit cu adevarat (X2)

manele 2013,nicolae guta 2013 manele 2013 cele mai noi manele de dragoste 2013 manele noi martie 2013 aprilie 2013 manele youtube iarna manelelor 2013 florin salam frumusete de femeie saint trope SANDU CIORBA DALIBOMBASANDU CIORBA, narcisa si toni asa de mult eu te iubesc iarna manelelor 2013un fel de minune esti narcisa toni si sorinel pustiu printisorul meu asu printesa de aur sassha cu lumina stinsa mare chef de tine of dor of dor florin salam 2013 denisa 2013 claudia denisa te iubesc as vrea sa-ti spun babi minune narcisa renata alessio mr.juve nici o femeie din lume, iti cumpar ani mare sukarime iubire iarta-ma inima te vrea pe tine,sorin copilul de aur fac ce vrei tu lalelel lalele

mihaimarian1988.wordpress.com

Lasă un comentariu