VIDEO HD: Nicusor Guta – Ai plans (VIDEOCLIP HD 2013)


Nicusor Guta – Ai plans (VIDEOCLIP HD) 2013 – 2014 (Manele Noi 2014)
Download Originala : http://bit.ly/J7KP3h
http://facebook.com/kompactsound
© 2013 Kompact Sound S.R.L.

Melodiile noi (KompactSound) cu artistii dumneavoastra preferati le puteti descarca exclusiv si total gratuit pe http://www.kompactplay.ro

Au aparut melodiile Nicusor Guta – Ai plans si Diana – Misto . Acum le puteti descarca de pe http://www.kompactplay.ro

Kompact Sound va pune la dispozitie cele mai noi manele 2013 cu Nicolae Guta , Florin Salam , Florin Peste , Cristian Rizescu , Stefan de la Barbulesti , Susanu , Mr. Juve , Nicoleta Guta , Sorinel Pustiu , Liviu Guta , BoDo , Denisa , Liviu Pustiu si multi alti artisti consacrati ce va incanta zi de zi cu melodii care mai de care mai frumoase .

Versuri :

––

Ai plans cand am gresit , si m-ai iertat
Stiu bine m-ai iubit , dar am plecat
O , o oooo ,oo o o
Acum plang eu de al tau dor
Jur ca inima din pieptul meu
As faceo buchet sa ti-o fac cadou
Ca nu stiu cu ce te mai pot impaca
Prea multe intrebari ce nu au rost
Prea multe incercari fara folos
As face orice de m-ai ierta , iubirea mea
Ce pot acum sa fac , plang si astept
Nu pot sa ma prefac , ca nu regret
O , o oooo ,oo o o
Acum plang eu de al tau dor
Jur ca inima din pieptul meu
As faceo buchet sa ti-o fac cadou
Ca nu stiu cu ce te mai pot impaca
Prea multe intrebari ce nu au rost
Prea multe incercari fara folos
As face orice de m-ai ierta , iubirea mea
Prea multe intrebari ce nu au rost
Prea multe incercari fara folos
As face orice de m-ai ierta , iubirea mea

Toate drepturile sunt rezervate Kompact Sound .
Reproducerea neautorizata este o incalcare a legilor in vigoare .
All the rights reserved Kompact Sound .
Unauthorized reproduction is a violation of applicable laws.

logoblog

Lasă un răspuns

