BANCURI: Trei vulturi faceau…


a_01Trei vulturi faceau ‘bungee jumping‘ fara coarda. Sar de pe stanca,cad vreo 400 de metri si cu 5 metri inainte de sol unul deschide aripile, Al doilea isi deschide aripile cu 4 metri inainte de sol, al treilea isi deschide aripile cu numai 3 metri inainte de sol…
– Mama ce cool esti, zice unu’ altuia de a deschis aripile la 3 metri de sol, hai sa mai sarim o data!
Intre timp apare ursu.
– Bai ce faceti voi aici?
– Bungee jumping.
– Vreau si eu!
– Pai hai sari cu noi.
Sare ursu odata cu vulturii si dupa vreo 300 de metri un vultur il intreaba pe urs:
– Ba da tu ai aripi?
– Nu, n-am…
Vulturul catre ceilalti:
– Mamaaaa, ce cool e ursu’!

a_02E oficial: Bacul se va da fără camere de supraveghere! “Prea multe eleve se dezbrăcau din reflex”

a_03Vine soţul acasă şi-şi întreabă nevasta:
– Ce ai face dacă aş câştiga la Loto?
– Aş lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde soţia.
– Perfect, spune soţul. Am câştigat 12 dolari. Ia 6 şi dispari!

a_04Vine Alinuta acasa de la scoala si o intreaba pe ma-sa:
– Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara ?
– Nu ca o sa ti se vada chiloteii.
A 2-a zi vine Alinuta si o intreaba pe mama ei din nou :
– Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara?
– Nu mama ca o sa ti se vada chiloteii.
A 3-a zi vine Alinuta acasa si ii spune mamei ei:
– Mama, mama, am facut roata.
– Si nu ti s-au vazut chiloteii?
– Nu, ca i-am dat jos…

a_05Gheorghe merge cu gloaba la targ.
– Cum trage calul asta la caruta, bade?
– D`apoi, nu prea trage.
– Da` la plug, trage?
– Nu prea.
– O fi bun de calareala.
– N-as crede.
– Pai, atunci de ce l-ai adus sa-l vinzi?
– Nu l-am adus sa-l vand.
– Dar ce pacatele mele vrei sa faci cu el?
– Vreau sa-l fac de rusine.

logoblog

 

Lasă un răspuns

