BANCURI: Bula la scoală…


a_01Bula la scoală… Se scarpină în cap… Învățătoarea îl întreabă:
– Bula, ai păduchi? De te scarpini în cap!!?
La care Bula zice:
– Da, Doamna Învățătoare, am avut unul, da’ a murit!
– Şi atunci de ce te scarpini în cap…?
– Pai au venit neamurile la înmormântare…!

a_02Mistretul furios isi cumpara o bicicleta si se da cu ea prin padure. Iepurasul, fugind pe langa el, ii tot striga:
– O sa cazi! O sa cazi!
Mistretul, nervos:
– N-o sa cad! N-o sa cad!
Pana la urma cade intr-o groapa.
Iepurasul, vesel:
– Vezi, ti-am zis eu c-o sa cazi!
Mistretul ii raspunde:
– Parchez unde vreau, da!?

a_03Intru aseara in bar si-l vad pe amicul meu Gogu:
– Ce faci Gogule? l-am intrebat. Dar de ce stai si bei in picioare, te grabesti sa pleci undeva?
– Nu, Costele…imi raspunse. Dar m-am saturat sa tot beau in patru labe si m-am gandit sa incerc ceva nou.

a_04Regula de bază pentru sex în timpul iernii:
– cui nu îi curg mucii, ăla stă deasupra!!!

a_05Steven Seagal a adoptat un caine maidanez din Romania. Chuck Norris a adoptat un hingher roman sa ii faca in ciuda lui Seagal.

a_06Toţi spectatorii de pe Arena Naţională cântă în cor! Tanti mama lui Piţurcă, nu-i luaţi în seamă, că sunt nişte golani!

a_07Aflat la filmări în România, Salman Khan a fost în vizită în Ferentari unde s-a simțit ca acasă.

a_08Pauza meciului cu Grecia. Pițurcă vorbește cu fotbaliștii. Se aud bătăi în ușă. Toată lumea tace. Piți deschide ușa. Intră unul în costum si spune:
– Bună seara, mi se spune Vărul. De aici mă ocup eu.

a_09La mine chiar e Black Friday azi. Vine soacra-mea in vizita!

a_10Ghita Ciobanul apare în viitoarea reclamă la tigaia Dry Cooker: „De când folosesc tigaia asta am mai mult semnal la ea decât la Vodafone”.

a_11La un team building,echipele de IT, vanzari si logistica se distreaza.
La un moment dat,echipa de logistica intra intr-un desis si iese de acolo cu un iepure spunand: avem de un gratar!
Mai stau ce mai stau, intra echipa de la IT in desis,si ies si ei tot cu un iepure,spunand:uite si de o friptura!
Echipa vanzatorilor,un pic iritata si privind de sus (ca de obicei), intra in padure,si….liniste….liniste…deodata urlete, crengi rupte, vanzoleala.
Echipa de vanzari buluc iese din desis cu un urs dupa ei.
Din fuga, striga catre cei de la logistica si de la IT:
-Noi vi l-am adus, voi… descurcati-va!!!

a_12Examen la facultatea de medicina, fiecare student trebuia sa descrie un organ. Vine randul unei studente care trebuia sa descrie organul de reproducere masculin:
-Organul de reproducere masculin este un organ musculos care in stare de erectie are un diametru de 10 cm si o lungime de 50 cm.
Profesorul ii raspunde:
-Iti bati joc de noi? Vezi ca te pic examenul!
Studenta din nou:
-Organul de reproducere masculin este un organ musculos care in stare de erectie are un diametru de 10 cm si o lungime de 50 cm.
Enervat profesorul se uita catre asistenta sefa si o intreaba:
-Ce-i cu aceasta?
-Domn doctor, asta ori ii proasta, ori a dat norocul peste ea!

a_13Un barbat care-si ofensa mereu sotzia, cheama un grup de prieteni sa-l acompanieze ca sa-shi conduca sotzia la aeroport, care pleca intr-o calatorie la Paris.
In fatza tuturor, la despartzire, el ii dori calatorie placuta shi striga tare:
– Iubito, nu uita sa-mi aduci la intoarcere o „mica shi frumushica frantzuzoaica”.
Dupa 15 zile barbatul o primi la aeroport cu acelashi grup de prieteni shi cu voce tare, o intreba: – Mi-ai adus frantzuzoaica promisa? Am facut tot ce mi-a fost in putinta, raspunse sotzia, ramane doar sa ne rugam sa se nasca fetitza.

logoblog

 

Lasă un răspuns

