Video: MEMETEL & Susanu – Stelele din cer si luna (Videoclip Oficial 2013)


 

 MEMETEL & Susanu – Stelele din cer si luna (Videoclip Oficial 2013)

 

MEMETEL & Susanu – Stelele din cer si luna – (Videoclip HD) HIT 2013
muzica , text , orchestratie : 2-10 Production
clarinet : Alexandru Cantea
http://youtube.com/210production

Cele mai noi manele le gasesti doar pe canalul oficial al lui Susanu .
Melodii cu Nicolae Guta , Susanu , Cristian Rizescu , Florin Salam , Nicoleta Guta , Florin Peste , Mr. Juve , Play Aj , Nicolae Guta – Maine plec acasa , Nicolae Guta – Nu poti iubi , Nicolae Guta si Blondu de la Timisoara Buna Dimineata Viideoclip , Nicolae Guta , Hai ca mai merge una , Nicolae Guta & Blondu de la Timisoara – Buna Dimineata , Nicolae Guta 2013 , Muzica Noua 2013 , Nicolae Guta , Multe poze am cu tine , Claudia si Nicolae Guta – Cine-i vinovat iubire , Nicolae Guta Orice mi-ar fi zis , Nicolae Guta Hai printeso , Nicolae Guta Am ajuns sa plang , Nicolae Guta Alo Alo , Florin Salam – Brazilianca HIT 2013 , Florin Salam si Razvan de la Pitesti – Nimeni , Florin Salam si Ninel de la Braila – mare sukarime , Claudia si Florin Salam – Ce frumoasa e dragostea , Florin Salam – De-ar fi sa-ti fac un portret , Liviu Guta si Florin Salam – Fac ce vrea inima ta , Florin Salam Fara tine nu am valoare , Florin Salam Nek si Asu – Iti cumpar lalele , Florin Salam Iubire Iubire , Mr Juve Misca misca din buric , Florin Salam Am frumusete de fata , Sorin Copilul de Aur Amor , Susanu y’auzi ya , Susanu Dale Dale , Susanu La lautari , Susanu boombastick , Susanu adio iubire , alessio , mr juve si bodo danseaza

Memetel si cu Susanu , ca tot anul , au de gand sa intre in top

Esti cea mai sexy , cea mai originala , cea mai frumoasa , cea mai mare comoara , si unde mergi cu mine peste tot , imi porti noroc , mare noroc . Si mi-e mare mare drag de tine , Femei ca tine sunt putine , femei ca tine asa mai rar , iti dau inima mea si sufletul in dar . Stelele din cer si luna , de-as putea ti le-as pune la picioare , ca sa auda toata lumea , ca te iubesc si de orice sunt in stare . Cum sa nu fiu indragostit de tine cand tu te porti asa frumos cu mine , ai aparut exact cand mi-am dorit , sunt fericit cel mai fericit . Cum sa nu fiu indragostit de tine cand tu te porti asa frumos cu mine , ai aparut exact cand mi-am dorit , sunt fericit cel mai fericit . Si mi-e mare mare drag de tine , Femei ca tine sunt putine , femei ca tine asa mai rar , iti dau inima mea si sufletul in dar . Stelele din cer si luna , de-as putea ti le-as pune la picioare , ca sa auda toata lumea , ca te iubesc si de orice sunt in stare .

mihaimarian1988.wordpress.com

Lasă un răspuns

