Anna Lesko – Ia-ma (Official Hot Video)


See more info http://www.facebook.com/annalesko &http://www.annalesko.ro
Booking Florin Nedelcu 0721 929 622 – http://www.liveartist.ro
Anna Lesko – Ia-ma ( Official Hot Video 2012 Cuba) – sexy singer
Regizor: Alex Ceausu , Postproductie Cristi Smarandoiu
Productie : Ha Ha Ha Production
Muzica : Mititean Rares , Batrinu Razvan Marian
Text: Smiley , Alex Velea , Moraru Diana
Orchestratie: Mititean Rares, Batrinu Razvan Marian
Credit foto: Simion R Stefan
Casa de discuri: Cat Music

Versuri:
1. Te uiti pierdut, hai lasa-ma sa te ajut
Vorbe magulitoare, povesti nemuritoare
Nu vreau s-aud, m-am saturat sa t-ascult
Mai bine taci din gura si ia-m-acum de mana

2. Dac-ai putea sa intelegi dragostea
Nu-mi promite stele, n-am ce sa fac cu ele
N-ai prea mult timp, nu am de ce sa te mint
Oricate vraji mi-ai face eu tot le pot desface

Bridge:
Toata noaptea am sa te rasfat
Daca nu stii sa iubesti lasa-ma sa te invat

Refren:
Ia-ma de mana si taci
Am sa-ti spun eu ce sa faci
Ia-ma-n lumea ta sa pot
Sa te alung si sa te-ntorc
Ia-m-acum sa te alint
Sunt dispusa sa te mint
Ia-m-acum sa-ti fiu pe plac
Sa-ti dau lumea peste cap

mihaimarian23@gmail.com

Lasă un răspuns

