cateva bancuri


O pereche de proaspat casatoriti ieseau din biserica. Doi baietei stateau si se uitau la ei!
Unul il intreaba pe celalalt:
– Vrei sa-ti arat ca pot sa ii sperii?
Celalalt zice:
– Arata-mi!
Acesta se duce spre mire si striga:
– Tataaaaa!!

Alinuta se intalneste cu lupul in padure si se lasa convinsa sa faca sex.
Dupa consumarea evenimentului, lupul spuse cu regret:
-Daca stiam ca esti virgina, te luam de nevasta!
La care Alinuta raspunse:
-Daca stiam ca faci sex atat de bine, imi dadeam jos ciorapii!

Sotul:
– Marie, te rog mult, ajunge, hai sa divortam!!!
Sotia:
– Nu, Ioane, vaduva m-ai luat, vaduva ma vei lasa!!!

– Tati, tati, tantarii astia nu ma lasa sa dorm!
– Fiule, stinge lumina, inchide ochii si incearca sa dormi!
Fiul face intocmai, dar vazand un licurici striga speriat:
– Tati! Acum ma cauta cu lanterna!!!

Culmea Romaniei: Sa ai o Dacie inmatriculata in Bulgaria.

Soția unui roman, a unui francez si a unui neamt stateau de vorba la restaurant:
– Haideti sa ne facem bărbații sa facă ce vrem pentru o zi!
Zis si făcut! Vine frantuzoaica:
– I-am zis sotului meu sa spele vasele… in prima zi n-am văzut nimic, a doua zi se plimba el prin bucătărie se uita la vase iar in a treia zi am găsit totul luna!
Vine si nemtoaica:
– I-am zis sotului meu sa tunda gazonul iar in prima zi la fel nu am văzut nimic, a doua zi s-a uitat pe lângă mașina de tuns e reparat-o, iar a treia zi am găsit totul luna!
Vine si românca:
– Eu l-am rugat sa spele rufele… In prima zi nu am văzut nimic! A doua zi nu am vazut nimic! A treia zi am început sa vad putin cu dreptul!

O femeie mergea pe stradă şi observă un bătrânel care stătea pe un scaun în faţa casei.
– Mă scuzaţi, nu am putut să nu observ ce fericit arătaţi, care este secretul dv. pentru o viaţă lungă şi fericită?
– Fumez trei pachete de ţigări pe zi, beau şase sticle de whisky pe săptămînă, mănânc numai mâncăruri cu multă grăsime şi nu fac niciodată sport.
– Nemaipomenit, dar câţi ani aveţi?
– 26!!

Un evreu sarac si singuratec, traind intr-un apartament in comun, cu o mama oarba, in rugaciunile sale zilnice, il tot ruga pe Dumnezeu sa-i imbunatateasca viata. La un moment dat Domnul s-a indurat de el si i-a spus ca ii poate implini o singura dorinta.
Zice evreul:
– „Multumesc, Doamne! Singura mea dorinta este ca mama mea sa vada cum nevasta-mea agata de gatul fiicei mele un colier de $20.000.000, in Mercedesul meu 600, parcat langa bazinul vilei mele superbe din Beverly Hills!”
Dumnezeu se gandeste:
– „Drace!… Mai am multe chestii de invatat de la evreii astia.”

Bula se intalneste pe strada cu un prieten care il intreaba:
– Bula, am auzit ca ti-a murit soacra. Ce-a avut?
– Ceva bijuterii, un televizor si putine economii…
– Nu asta te-am intrebat. Ce i-a lipsit?
– Pai, masina, o casa sau un apartament, proprietate personala…
– Bula!! De ce a murit?
– A fost la noi in vizita, eu i-am spus sa mearga in pivnita sa aduca niste cartofi, sa facem piure. A cazut pe scari si si-a rupt gatul!
– Ce ghinion! Si ce-ati facut??
– Macaroane cu branza!

Profesoara: – Bula, zi-mi te rog 5 animale din jungla!
Bula: – 4 elefanti si o girafa!

Tu nevasta, este adevarat ca ai avut mai multi barbati inainte sa te mariti cu mine?
– Mai, barbate! Mai barbate! Mancare buna ai?
– Am!
– Haine curate ai?
– Am!
– Aseara ti-a placut?
– Mi-a placut!

– Da’ alalta-seara ti-a placut?
– Si inca cum!
– Pai cum crezi tu ca se invata toate astea, la fara frecventa?!

Lasă un răspuns

