Tranda feat MefX & Spike – La lume din nou


Tranda si-a lansat oficial cel mai nou videoclip al sau. Este vorba despre “La lume din nou“, o colaborare cu MefX si Spike. De regia clipului s-a ocupat Ionut Trandafir, iar filmarile au durat doua zile in mai multe locatii din Bucuresti.

“Initial, am primit un instrumental de la MefX pe care scrisese un refren, apoi m-am decis ca ar putea fi succesiunea potrivita pentru piesa „Oarecare”. Starea piesei mi se parea potrivita pentru albumul „Evolutia”. Dupa ce i-am aratat melodia lui Spike, i-a placut si a scris strofa in aceeasi zi. La fel ca in clipul „Tampit”, GORI a fost prezent la filmari si reprezinta cumva alterego-ul meu. Scenariul l-am dezvoltat impreuna cu Ionut Trandafir (Trandafilm), la fel ca la videoclipul piesei „Tampit”, doar ca de data aceasta a contribuit si Spike. Consider ca a fost o colaborare de care sunt deplin multumit.”, a declarat Tranda pentru urban.ro.

Lasă un răspuns

