Doua fete se intilnesc pe strada:


Doua „fete ” se intilnesc pe strada:
– Auzi fa, m-am dus la munte, am ajuns la o stina cam asa pe
inserat, am cerut gazduire la un cioban, fa fato si m-a f…. ala
de mi-au sarit capacele, 3 saptamini n-am mai plecat de-acolo !
Pe astalalta o minca rau, asa ca a taiat-o repede la munte…
Ajunsa la munte cere si ea gazduire la un cioban.
Ciobanul:
– Bine fata tatii, dar vezi ca tre’ sa mergi cu mine dimineata sa
pasca oile…
Vine seara, fata se baga in niste toale transparente, face lumina
mica, se da cu parfum si-l asteapta pe meserias. Asata vine se
uita, se baga in pat si se culca. Fata trage de el… nimic.
Dimineata iese cu ciobanul si cu oile. Merg ei ce merg, la un
moment dat ciobanul vede o tufa, o tiraste pe fata acolo si-i
trage de-i sar capacele. Fata era multumita dar contrariata.
Faza se repeta de „t” ori pina fata nu mai poate (de curiozitate)
si-l intreaba:
– Bine bre, eu ma fac misto seara ca sa ma iei si tu ca omul
normal… mata te culci. Apoi ziua ma bagi in tufe si mi-o dai
de-mi sar capacele ! Nu ca ma pling, da’ e curios !
Ciobanul:
– Apai fata tatii, pe mine nu ma deranjeaza la somn, pe mine la
mers ma deranjeaza rau !!!

Lasă un răspuns

